niedziela, 6 kwietnia 2014

In my workshop - Linen top with felted aplication

Zajrzymy dziś do mojej pracowni.
Robi się co raz cieplej na dworze i czas na lekkie lniane bluzeczki w kwiatowe wzorki
Tak oto powstaje bluzeczka z rumiankami.
Na gotowej lnianej bluzce prostego kroju wykładam wełną wzory i kwiaty

Potem moczymy, jedziemy szlifierką
I jak wełna szczepi się z dzianiną , ugniatamy to porządnie z mydłem i ciepłą wodą do całkowitego złączenia się wełny i dzianiny

Płuczemy, suszymy i woa-la
Bluzeczka z rumiankami gotowa



Linen top with felted aplication daisy

15 komentarzy:

  1. a mogę zrobić sobie podobną według Twojego przepisu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje że to będzie inny wzór . Nowego tu nic nie ma - wzorek i filcowanko

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. CUDO!!!! Absolutnie jestem zauroczona tą bluzeczką. Chodziłabym w niej cały czas:) Pięknie ją wyczarowałaś, a w dodatku rumianki uwielbiam:))

    Pozdrowienia!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! Polne kwiaty to mój ulubiony temat, a do lnu pięknie pasują

      Usuń
  4. Mam pytanie - czy to taka zwykła szlifierka- czy jakaś specjalna do filcowania? mam w domu szlifierkę oscylacyjną o stopie "żelazka" - czy myślisz, że mogłabym jej użyć?

    OdpowiedzUsuń
  5. W Twojej relacji brzmi prosto,ale proste z pewnością nie jest za to bluzka fantastyczna

    OdpowiedzUsuń
  6. hop siup i bluzeczka gotowa :) Podoba mi się bluzka i opis wykonania - i jedno i drugie lekkie i na temat. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fascinating process behind a beautiful blouse!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna bluzka!!!! Jestem fanką całej twojej twórczości:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.